W przypadku gdy nasz outlook nie chce się otworzyć poprawnie, zgłaszając komunikaty o uszkodzeniu plików, należy przeskanować plik pst zawierający naszą pocztę.
Plik ten znajduje się w katalogu:
Windows XP:
C:\Documents and Settings\NAZWA_NASZEGO_PROFILU\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Outlook
Windows Vista / Windows 7:
C:\Users\NAZWA_NASZEGO_PROFILU\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Jego naprawę możemy zrobić za pomocą narzędzia dostępnego w systemie.
Uruchamiamy program scanpst.exe z katalogu:
Windows XP:
C:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\1045
Windows Vista / Windows 7:
Dla każdej wersji Office, plik ten znajduje się w odpowiednim katalogu programu Office, czyli:
dla Office 2007: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12
dla Office 2010: C:\Program Files\Microsoft Office\Office14
i wybieramy nasz plik pst z katalogu podanego powyżej.
Czekamy aż plik zostanie przeskanowany i naprawiony.
Znalezione błędy, po uprzednim wykonaniu kopii zapasowej, naprawiamy:
W 95% przypadków użycie tego programu naprawia uszkodzenie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz